setTimeout(“ga(‘send’, ‘event’, ‘read’, ‘20 seconds’)”,20000);

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE W OSTATNIM TYGODNIU

sobota, 11 stycznia 2014

Parówki z Biedronki - TEST

Ileż razy to już oglądaliście na YouTube, bądź czytaliście na blogach kulinarnych o porównaniu parówek. Ja zainspirowany filmikiem paei100 TEST KLIKNIJ TU, który wzbudził tyle kontrowersji postanowiłem zrobić swój teścik. Mój test jest skromny. Do jego przeprowadzenia pchnęła mnie niedawna promocja 30% na wszystkie parówki w Biedronce. Porównuję dwa rodzaje kiełbasek. Ich wytwórcą jest firma Morliny. 

                                          


Podsumowując, obydwa wytwory Morlinów są produktem dobrym w porównaniu z innymi parówkami dostępnymi w Biedronce. Zdziwiła mnie różnica w zapachu, bo jedne jak i drugie są prawie z tego samego składu. Lepiej smakują "Berlinki". Są bardziej wyraziste i maja przyjemny posmak wędzonki. "Nasze Smaki" natomiast w smaku nie różnią się praktycznie od innych tanich parówek. Na duży plus u obydwu produktów zasługuje konsystencja. Kiełbaski są zbite, mięsiste, a po ugryzieniu mamy wrażenie fajnej zewnętrznej skorupki.
Parówki Morlin są dobrym pomysłem na przekąskę, czy śniadanie zwłaszcza, gdy sa w tak przestępnej cenie jak ostatnio w Biedronce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz