setTimeout(“ga(‘send’, ‘event’, ‘read’, ‘20 seconds’)”,20000);

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE W OSTATNIM TYGODNIU

sobota, 17 stycznia 2015

"Wiedziałem, że przechodzę do Pogoni Siedlce..." - Nico Chietino specjalnie dla RomanOwo

Jest bohaterem najgłośniejszego transferu zimowego w Polsce obecnego sezonu. W niższych ligach hiszpańskich uchodził za gwiazdę. Solidny piłkarz i przemiły człowiek. Nicolas Alejandro "Nico" Chietino - nowy nabytek I-ligowej  Pogoni Siedlce.



Nico, Twoje przejście do Siedlec wywołało sporą sensację. Powiedz, jak odnajdujesz się w nowym otoczeniu?

Nico Chietino: Cieszę się, że mogę grać w Pogoni Siedlce. Czuję się tu bardzo komfortowo. Klub zapewnił mi świetne warunki. Podobają mi się również obiekty klubowe.

W Meridzie żegnano Cię jak króla! Żal było wyjeżdżać?

NC: Tak. W Meridzie czułem się jak w domu. Ludzie byli tam dla mnie życzliwi. Jestem im za to bardzo wdzięczny.

Podoba Ci się w Polsce?

NC: Trafiłem do pięknego kraju i bardzo urokliwego miasta. Jestem bardzo szczęśliwy, że to właśnie tu przyszło mi kontynuować karierę.

Słyszałeś o zamieszaniu przy okazji Twojego transferu?

NC: Od pierwszej chwili wiedziałem, że przechodzę do Pogoni Siedlce. Znałem jej sytuację i pozycję w lidze. Całe to zamieszanie wynikało z błędnych informacji hiszpańskich mediów.
Ja byłem pewny, że chcę grać w Pogoni Siedlce.

Twoje oczekiwania związane z grą w Polsce?

NC: Jestem tutaj, by pomóc wyjść mojemu zespołowi ze złej sytuacji i uchronić go przed spadkiem z ligi. Jak wcześniej wspomniałem, znałem sytuację Pogoni. Zrobię wszystko co w mojej mocy, by Pogoń pozostała w lidze na kolejny sezon!

Dziękuję za poświęcony czas i życzę powodzenia!

NC: Również dziękuję. Pozdrawiam.







1 komentarz: